Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Volkswagen wkrótce zaoferuje V2H / V2G
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="rafbel, post: 131006, member: 1400"] Z tego co się orientuje to w przypadku V2L ładowarka samochódu jest wykorzystywana aby prad z DC bateri zmienic na AC 220v. W przypadku V2G samochód udostępnia swój prąd DC z baterii do falownika DC-AC w domu, czyli do czegoś podobnego jak powiedzmy hybrydowy falownik fotowoltaiczny z bateria HV które też zazwyczaj maja około 400V. Czyli traktować to należy raczej jako dodakowy backup do instlacji z magazynem energii który już mamy zainstalowany w domu. Co do tesli coś mi się obiło o uszy że maja udostępniać V2G we współpracy z tesla powerwall. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Volkswagen wkrótce zaoferuje V2H / V2G
Top