Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Volkswagen wkrótce zaoferuje V2H / V2G
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 131111, member: 1241"] V2L - to w samochodzie jest przetwornica która robi odpowiednie napięcie i częstotliwość V2H oraz V2G - to samochód na życzenie zewnętrznego urządzenia wystawia 300-800V DC na port ładowania i na zewnątrz jest falownik który zamienia to na AC i synchronizuje z siecią, prawie tak samo jak w falowniku do PV, jedyna różnica to taka że falownik musi się skomunikować z autem aby to wystawiło napięcie na port ładowania. V2H i V2G różni się tylko tym gdzie jest decyzja o tym ile mocy pobrać (opcjonalnie wpuścić do auta). Czy decyduje o tym dom(zmniejszenie kosztów/podtrzymanie zasilania) czy sieć energetyczna(bilansowanie sieci za które zapłaci zakład energetyczny) Urządzenia V2G V2H to koszt od 20tys za 11kW za kompletne urządzenie. ( Moduł 22kW 3tys USD w Chinach za sam moduł o taki [URL unfurl="true"]https://www.google.com/amp/s/m.made-in-china.com/amp/product/22kw-Bidirectional-EV-Charger-Power-Module-for-DC-Fast-Charging-Station-V2g-2018797065.html[/URL] ) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Volkswagen wkrótce zaoferuje V2H / V2G
Top