Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Volkswagen wkrótce zaoferuje V2H / V2G
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 131123, member: 1241"] W CT tak, ale wymagany jest Tesla Gateway. Podejrzewam falownik w aucie nie będzie się synchronizował z siecią, tylko Gateway będzie przełączał zasilanie domu albo z sieci albo z samochodu. Nie będzie można czerpać z 2 źródeł na raz. Tesla też wszedzie informuje że to "home [B]backup[/B]" albo "Home [B]Outage Protection[/B]". Wiec tylko V2L i V2H ale nie V2G. Nawet V2V jest pokazane jako wpięcie EVSE mobilnego pod gniazdo 240V40A (9,6kW), równie dobrze można by manualnie podłaczyć to gniazdo do domowej sieci i z V2L robi sie V2H. Jeśli chodzi o V2G to byc może Tesla nas zaskoczy z Powerwall 3 który zawiera inverter hybrydowy o mocy 11.5kW, wiec teoretycznie mółby służyc jako dwukierunkowa ładowarka DC dla samochodu [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Volkswagen wkrótce zaoferuje V2H / V2G
Top