Volvo EX30 czy to paradox ID.3 ?

  • Thread starter Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
  • Start date
  • Tags
    None

inter

Pionier e-mobilności
tak, teraz to wygląda na zdrowy rozsądek. pomimo wysypu różnych modeli, różnych firm wybór w zasadzie ogranicza się do TM3 i TMY. czy rozwój EV zatrzymał się ? może to tylko cisza przed burzą?
Niestety, ale inne marki są opóżnione. A próba nadgonienia, rodzi problemy. Trzeba z czegos zrezygnować. Ja szukam auta od 2 lat, najpierw KIA, Hyundai, Jeep teraz Volvo. Jazda testowa TM3 i Y, zmieniła całkowice priorytety.
 

inter

Pionier e-mobilności
a co cię tak urzekło, jeśli można wiedzieć ?
Łatwość obsługi, cisza, wrażenie auta kompaktowego, zawieszenie,trzymanie drogi na zakreci przy TM3. Autopilot i przyspieszenie, które jest zarazliwe. TMY za duże, nie wjadę do garażu :(
 

inter

Pionier e-mobilności
rozumiem, a co cię odepchnęło od KIA, HYUNDAI, JEEP ?
KIA-Hyundai czas oczekiwania, zbyt przestarzałe wnetrze. Jeep śmiech na sali, wymiary większe jak Peugeot 208, a miejsca zdecydowanie mniej szczegolnie wsiadanie na tylne kanapy.
 

inter

Pionier e-mobilności
Nie wiem co będzie, nowy HL ma miec większa baterie. Właśnie czytałem, ze dopłyneła 1 lub wiecej sztuk TM3 HL, przeznaczone na homologacje w Europie.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
większa bateria to zawsze większy zasięg w przedziale bezpiecznym 10-80% ale chyba to już nie ma takiego znaczenia.
 

inter

Pionier e-mobilności
większa bateria to zawsze większy zasięg w przedziale bezpiecznym 10-80% ale chyba to już nie ma takiego znaczenia.
Gdzieś czytałem, że tesla może zrezygnować z wersji LR z 1 silnikiem. Dla mniejszej liczby konfiguracji, a to obniża koszty produkcji.
 
Top