Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
VW Travel Assist lepszy od Autopilota Tesli :-0
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="mecekbomba, post: 191340, member: 1669"] krótkie spostrzeżenia z punktu widzenia użytkownika id.7.: po krótkich testach travel assist działa zacnie. Nie wymagał dopłaty, był w standardzie. Phantom breaking się nie zdarza i nie zdarzał się także w Octavii IV (moje poprzednie autko). System w porównaniu do Octavii jest zdecydowanie dopracowany: płynniejsze ruszanie i hamowanie w korku, lepsze rozpoznawanie pojazdów - w Octavii system "widział" poprzedzający samochód ale często błędnie zakładał że znajduje się na innym pasie. W id.7. zdarza mi się to zdecydowanie rzadziej. Nie ma problemów z pracą w nocy i w deszczu (wczoraj wracał w nocy w gęstym deszczu z Wrocławia i działanie było idealne). Łatwiej można dojeżdżać do poprzedzającego pojazdu na trasie, w Octavii mimo korekcji ustawień hamowanie było zbyt wczesne - wyprzedzanie w id7 jest o niebo lepsze niż w O4. Czytanie znaków działa prawidłowo, w O4 też nie było z tym problemu. Wbrew wypowiedziom co niektórych tutaj "przywalenie w tył" poprzedniego pojazdu to jakiś absurd. Za krótko jeżdżę id7 ale na razie ze smutkiem wskazuję że już mnie uratowała gdy za bardzo zajmowałem się klikaniem zamiast zająć się prowadzeniem. Ale w O4 system też działał sprawnie tyle tylko że był zbyt przeczulony, stan przedzawałowy raz dziennie gwarantowany. W O4 miałem jedną sytuację awaryjną: w korku samochód przede mną zmieniał pas i był "pół na pół" na moim pasie i na sąsiednim. System uznał że pas jest wolny i dawaj gaz na całego. W id7 wczoraj miałem podobną sytuację i auto cały czas było wykrywane mimo że jego kierowca sam nie wiedział którym pasem jedzie. Ale za wcześnie by stwierdzić czy jest to poprawa czy akurat tym razem zadziałało. Na razie mam jeden problem z id7: jak zadam na tempomacie 120 km/h i następnie następuje ograniczenie np. do 100 km/h to po tym ograniczeniu system nie wraca do 120 km a od razu do 140. Denerwujące ale nie bawiłem się jeszcze ustawieniami. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
VW Travel Assist lepszy od Autopilota Tesli :-0
Top