W 2023 roku powinno powstać w Polsce 9 razy więcej stacji niż w ubiegłym roku

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Przy czym te dane są takie średnie, bo tak jak zauważył @vwir w poście [klik], pojawiają się w nich jakieś dziwne duble.
Ale nic lepszego nie ma. Lepiej już polegać na oszacowanych danych niż na żadnych
 

vwir

Pionier e-mobilności
Znowu będzie że jestem Pan Maruda, ale na mapie nie ma ładowarek PGE. Nie zgłosili do UDT? Może postawili jeszcze przed wymogiem zgłoszenia do UDT?
 

Michal

Moderator
Na mapie są +50kW, PGE ma pewnie jakieś 11-22kW AC.
 

Michal

Moderator
Możesz się przeklikać - mają CCS i CHADEMO chyba max 30 kW (sprawdzałem 2-3):
Jak dorobię suwak do wybierania mocy, to pozwolę pokazać inne wartości i nawet AC.
 

Michal

Moderator

nabrU

Moderator
Parę uwag do powyższego artykułu:
- co mnie uderza to małe moce przyłączeniowe, ale oczywiście z Waszej perspektywy lepiej coś niż nic i ten problem został w artykule podkreślony:

Co jest dziś największym wyzwaniem dla firmy, która wchodzi na rynek usług ładowania elektryków? − Bardzo długie terminy przyłączania do sieci dystrybucyjnych – odpowiada krótko Artur Kalicki. − Niektóre terminy wykonania prac po stronie spółek dystrybucyjnych zostały określone na trzeci kwartał… 2025 roku – mówi. Dotyczy to zwłaszcza najpotrzebniejszych lokalizacji z punktu widzenia przemieszczania się autami elektrycznymi po kraju, a więc hubów dużych mocy przy autostradach i drogach szybkiego ruchu.
- obsługa za pomocą apki (n). Podstawa przy każdej normalnej nowej stacji ładowania to płatność kartą plus ew. apka czy karta RFID opcjonalnie.
 
Top