Wallbox 11KW GreenCell naprawa

mikorol

Nowy na Forum
Dzień dobry,

Panowie i Panie, mamy w firmie kilka najprostszych wallboxów 1kw od greencella, jeden z nich odmówił współpracy.
Uruchamia się, pojawia się bład "leakage protection" i następuje reset. Wtyczka jest ok, kable, wtyczka, gniazdka są ok.
Producent nie naprawia pogwarancyjnie, a po prostu nam go szkoda wyrzucić - tym bardziej że on zawsze był pod dachem i używany był raz na 3-4 dni.
Polecacie kogoś to naprawia? przykładowe zdjęcie tego typu wallboxa.

Michał
 

Attachments

  • Green-Wallbox-ladowarka-Typ-2-11-kw.jpeg
    Green-Wallbox-ladowarka-Typ-2-11-kw.jpeg
    638,3 KB · Liczba wyświetleń: 6

vwir

Pionier e-mobilności
Dzień dobry,

Panowie i Panie, mamy w firmie kilka najprostszych wallboxów 1kw od greencella, jeden z nich odmówił współpracy.
Uruchamia się, pojawia się bład "leakage protection" i następuje reset. Wtyczka jest ok, kable, wtyczka, gniazdka są ok.
Producent nie naprawia pogwarancyjnie, a po prostu nam go szkoda wyrzucić - tym bardziej że on zawsze był pod dachem i używany był raz na 3-4 dni.
Polecacie kogoś to naprawia? przykładowe zdjęcie tego typu wallboxa.

Michał
Masz jakiegoś maila albo cokolwiek innego gdzie napisali, że nie prowadzą serwisu pogwarancyjnego? Znajomy miał takiego wallboxa do naprawy (tylko wersja 22kW), znalazł ogarniętego elektronika który sobie z tym poradził. Gdy zadzwonił do GC to tylko dostał informację, że nie naprawiają sprzętu pogwarancyjnie. Co więcej - gdy zacząłem na elektrowozie pisać o tym, że GC się wypina i nie naprawia pogwarancyjnie to zaraz się na mnie pracownicy GC rzucili (łącznie z CEO), że "jak to, musiało dojść do jakiegoś nieporozumienia". Jak widać nie tylko u mnie do takowego doszło. Polecam lekturę: http://disq.us/p/2t89mqx

W temacie: jeśli chcesz to popytam o tego elektronika, ale tam problem był inny. Wallbox nie zgłaszał żadnego błędu, próbował rozpocząć ładowanie ale nie załączał się stycznik. Gdy ręcznie wymusiłem zapięcie się stycznika to ładowanie ruszało.
 

mikorol

Nowy na Forum
Masz jakiegoś maila albo cokolwiek innego gdzie napisali, że nie prowadzą serwisu pogwarancyjnego? Znajomy miał takiego wallboxa do naprawy (tylko wersja 22kW), znalazł ogarniętego elektronika który sobie z tym poradził. Gdy zadzwonił do GC to tylko dostał informację, że nie naprawiają sprzętu pogwarancyjnie. Co więcej - gdy zacząłem na elektrowozie pisać o tym, że GC się wypina i nie naprawia pogwarancyjnie to zaraz się na mnie pracownicy GC rzucili (łącznie z CEO), że "jak to, musiało dojść do jakiegoś nieporozumienia". Jak widać nie tylko u mnie do takowego doszło. Polecam lekturę: http://disq.us/p/2t89mqx

W temacie: jeśli chcesz to popytam o tego elektronika, ale tam problem był inny. Wallbox nie zgłaszał żadnego błędu, próbował rozpocząć ładowanie ale nie załączał się stycznik. Gdy ręcznie wymusiłem zapięcie się stycznika to ładowanie ruszało.
Hej,
jak najbardziej jeżeli masz kogoś to chętnie skorzystam. Nie rozbierałem go do środka aby nic nie popsuć.
Odpisali mi na maila, że zajmują się serwisem pogwarancyjnym ale nie mają części stąd nie są w stanie nic naprawić :) zrzut ekranu znajduje się w załączniku - od wiele lat z nimi współpracowałem i takiej olewki się nie spodziewałem .

Michał
 

Attachments

  • klient123.jpg
    klient123.jpg
    36,9 KB · Liczba wyświetleń: 15

jgal

Posiadacz elektryka
Patrząc na błąd, to stawiam, że uszkodziło się zabezpieczenie różnicowoprądowe RCD. Ogarnięty elektryk może coś dosztukuje.
 
Top