Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox 7,4kW w garażu i jego wymagania
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 20330, member: 127"] 1. Z mojego doświadczenia: nie kupuj wallboxa 7,4kW. Kup od razu 22kW. Różnica w cenie to najczęściej kilka-kilkanaście procent, a gdy zmienisz auto na takie z trójfazową ładowarką to nie będziesz musiał wymieniać wallboxa. 2. Nie wystarczy. Średnio możesz liczyć ok. 8A/1mm2 przewodu. Oczywiście w dużym uproszczeniu, bo to zależy od tego jak długi jest przewód, czy to linka czy drut, gdzie jest poprowadzony (w ścianie czy na zewnątrz), etc. Ale jak widzisz na 2,5mm2 to można puścić jakieś 20A i nic więcej. Tymczasem Ty potrzebujesz 32A. U siebie zrobiłem 6mm2, żeby mieć jakiś zapas i mniejsze straty. 3. Właściwie każdy ogarnięty elektryk Ci go zamontuje. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox 7,4kW w garażu i jego wymagania
Top