Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox 7,4kW w garażu i jego wymagania
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 20338, member: 89"] Ja tak ładowałem przez kilka miesięcy więc polecam spróbować. Tym bardziej jeśli w okolicy masz jakąś ładowarkę 50kW na wszelki wypadek w razie nagłej potrzeby. Mi zdarzyło się raz (dosłownie raz) zapomnieć podłączyć wieczorem, a potrzebowałem dużego naładowania rano, więc pobliski Lidl z 50kW był idealny na taką okazję ;) Ps. Dla pewności popraw łączenia kabli po drodze (gniazdko, puszki, itp.), bo u mnie okazały się za luźno skręcone przez poprzedniego właściciela, pojawiło się iskrzenie i mogłem mieć z tego pożar :/ Zwykle takie gniazdka w garażu nie są jakoś specjalnie przystosowane do ciągłego poboru wysokiego prądu i dopiero przy ładowaniu wychodzą takie kwiatki. Chodzi tylko w zasadzie o wyłączenie bezpiecznika, odkręcenie obudowy i dokręcenie śrubek mocujących kable. Oczywiście najlepiej jak to zrobi elektryk ale lepszy rydz niż nic ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox 7,4kW w garażu i jego wymagania
Top