Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox 7,4kW w garażu i jego wymagania
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 20504, member: 127"] Różnie z tym bywa. Widywałem już gniazdka (normalne współczesne, nie jakiś relikt z czasów Gierka), gdzie było wprost napisane, że przy długotrwałym obciążeniu dopuszczalne jest maksymalnie 10A, a 16A tylko chwilowo. Nie wiem tylko, co dla producenta było chwilą. Jeśli masz odpowiedni przekrój przewodów i gniazdko dobrej jakości to powinno być ok. Ale tak dla sportu - po kilku godzinach ładowania mach-e wyjmij wtyczkę z gniazdka i sprawdź temperaturę gniazdka i bolców we wtyczce. Ja się trochę zdziwiłem, gdy poparzyłem paluchy ładując leafa. A gniazdka to legrand - może nie jakieś top-quality, ale też nie ostatni badziew. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox 7,4kW w garażu i jego wymagania
Top