Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox 7,4kW w garażu i jego wymagania
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="kdldz, post: 20516, member: 536"] Obecnie mam 17kW, czyli minimum na bezpiecznik 32A. 26kW albo 27kW to minimum na 50A z tego co pamietam, i jeśli dobrze rozumiem cennim PGE to podniesienie mocy kosztuje ~70/kWh czyli max 700pln. Ale ten wallbox tesli za ta kase to juz zaczyna jakos wygladac. Szukalem na allegro i jedyne co znalazlem to albo chinczyki po ~3000zl albo sprzet po >5000zł. A tutaj 2900 za ladowarke tesli i to jeszcze z fakturą, przemyślę temat - dzięki :unsure: Generalnie to widze problem i się zgadzam. Ale szczerze mowiac gdybym dostał ładowarke 8A do MME to bym ja w ogóle wywalił do kosza przy baterii blisko 100kWh. Biorac pod uwage ze te ~3,7kW to mi sie wydaje bardzo mialo to zaczynam patrzec na to jako jeszcze jeden problem przy elektrykach dla przecietnego kowalskiego (ktory tak samo nie zna sie na grubosci kabla jak i na oznaczeni 10A vs 16A w ustawieniach). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox 7,4kW w garażu i jego wymagania
Top