Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox do domu z OCPP
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="elveh, post: 138546, member: 525"] Sprawdź sobie specyfikację Zaptec'a. Przy czym pisałeś o "procencie naładowania auta" odnosząc to do OCPP. To nie do końca tak jest. To że OCPP taką informację może przenieść na interfejsie EVSE<>OCP to nie znaczy że samo EVSE je ma. Na dzisiaj Mode 3, czyli wallboxy zwykle tego nie mają - a nie mają tego gdyż potrzebują do tego dodatkowej komunikacji z samochodem (ISO 15118). Zatem jeśli zależy Ci na tym konkretnie, to musisz zwrócić uwagę czy stacja ma ISO 15118 albo czy przynajmniej na teraz jest ISO 15118 ready. W praktyce musi mieć na pokładzie konwerter PLC - lub inaczej modem PLC. Odnosząc się do naszych stacji, to tylko model PRO ma PLC a Go nie ma. Pisałeś też o "pelne balansowanie obciążenia faz.". To też jest bardzo specyficzny temat i tylko Zaptec Pro potrafi to zrobić w pełni - czyli przełączyć pojazd z ładowania 3Fazowego na 1Fazowe i wybrać najmniej obciążoną fazę. Ogólnie temat zarządzania mocą / per faza jest zasadniczo niezaadresowany na poziomie standardu dla EVSE Mode 3. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox do domu z OCPP
Top