Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Wbudowana ładowarka
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="ClassicGOD, post: 231871, member: 3014"] Styczniki też przerywają obwód w 2 miejscach nie w 1, mają większy odstęp między kontaktami, mają mocniejsze sprężyny otwierające/zamykające (zależnie czy stycznik NO czy NC) jak i mocniejsze elektromagnesy. Ale co najważniejsze, robią znacznie fajniejsze "dup!💥" podczas przełączania się :ROFLMAO: W EVSE wystarczą przekaźniki (aczkolwiek styczniki i tak imho są oznaką lepszej jakości EVSE) bo poza sytuacjami awaryjnymi nie są one nigdy przełączane pod obciążeniem ale jeżeli ktoś chce regularnie przełączać tak wysoki prąd pod obciążeniem to stycznik jest do tego właściwym rozwiązaniem. PS. Zamazałeś loga Relpol? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Wbudowana ładowarka
Top