Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
HYUNDAI
Hyundai Ioniq 5 Forum • Ioniq 5 58 kWh, 72,6 kWh
Weekendowa jazda testowa Ioniq 5
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="blazej, post: 186537, member: 3910"] A ja mam zupełnie inne pytanie - jak to wygląda z kupowaniem elektryka z rocznika np. 2023. Bo to może być auto, które stoi po prostu sobie przez rok czy półtora. A jak kiedyś wertowałem sobie artykuły na ResearchGate dotyczące degradacji w czasie w zależności od SoC, to to nie były takie małe wartości. Nawet sobie na dysku taki wykresik dla Tesli M3 zapisałem, przy czym starszej wersji NMC. W adnotacji mam, że temperatura była 25 stopni oraz sprawdzana degradacja co miesiąc. [ATTACH type="full" alt="1729517115796.png"]21310[/ATTACH] Nie macie obawy, jak to jest w przypadku tego stojącego rok EV? Jak bufor jest od góry i z niego ucina na początku, to może być bajka zaraz po kupnie, a później dość niemiłe zaskoczenie w kolejnych miesiącach. Co prawda powyższy wykres pokazywał ekstremalnie dużą degradację z wiekiem, ale w zasadzie w każdych przeglądanych przeze mnie badaniach sam czas powodował degradację baterii i to w żadnym razie nie pomijalną. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
HYUNDAI
Hyundai Ioniq 5 Forum • Ioniq 5 58 kWh, 72,6 kWh
Weekendowa jazda testowa Ioniq 5
Top