Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
HYUNDAI
Hyundai Ioniq 5 Forum • Ioniq 5 58 kWh, 72,6 kWh
Weekendowa jazda testowa Ioniq 5
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="blazej, post: 189911, member: 3910"] Nie. W prawym górnym rogu masz legendę przy jakim %SOC postępuje degradacja baterii. Oczywiście energia ucieka dużo szybciej z baterii, więc co normalne auto nieużywane też przechodzi przez cykle ładowania. Wykres pokazuje, że im niższy poziom naładowania podczas nieużytkowania auta, tym wolniejsza degradacja. Ale zawsze jakaś jest i to wcale nie taka mała. Zresztą podobnie mam w firmowych laptopach - zawsze zasilanie idzie bezpośrednio bo pracownicy mają podpięte pod zasilanie i pod dwa monitory 99% czasu. Praktycznie nie przechodzą przez cykle - ciągle ok. 80% naładowania. Mimo to po dwóch latach każdy ma maksymalnie 93% kondycji baterii, niektóre nawet poniżej 90%. Oczywiście ogromne znaczenie ma też temperatura. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
HYUNDAI
Hyundai Ioniq 5 Forum • Ioniq 5 58 kWh, 72,6 kWh
Weekendowa jazda testowa Ioniq 5
Top