Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Welcome package - Jakie adaptery w standardzie? Pakiet powitalny
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 22046, member: 89"] [B][EDIT: Uwaga - nakłamałem tutaj, bo w sklepie tesla jest UMCv2 (jednofazowy), a ja kupiłem i pisałem o UMCv1 - to on było trójfazowy][/B] Moim zdaniem cenowo super wypada [[URL='https://shop.tesla.com/de_de/product/gen-2-universal-mobile-connector']UMCv2[/URL]] - widzę, że na sklepie DE sam EVSE po przeliczeniu na PLN i z polskim VAT-em wychodzi teraz 1650 zł, a końcówki np. niebieskie wychodzą po 220 zł. Ja za nowy z salonu zapłaciłem 2300 zł za EVSE + 450 zł za końcówkę trójfazową 16A. Jak chciałem więcej końcówek, to każda kosztowała około 400-450 zł ale stwierdziłem, że resztę można pewnie już dorobić samemu za kilkadziesiąt złotych sztuka (wychodzi około 50-60zł sztuka). Ja do tej pory dorobiłem sobie przejściówkę na: [LIST] [*]złącze trójfazowe z 4-ma bolcami zamiast 5 - mam takie u rodziców i polecam dorobić bo występuje często w PL, a nie ma tego nawet w pełnym zestawie Juice-boostera, [*]zwykłą dużą mufę trójfazową 32A - mam takie u teściów [/LIST] Miałem w planie dorobienie na te niebieskie złączki pod kampery (16A i 32A), ale nie wiem czy to zadziała i pod którą fazę się podłączyć, żeby zadziałało - zakładam, że powinno działać i pewnie można pod dowolną fazę ale nie sprawdzałem. Trochę żałowałem, że nie dorobiłem tych niebieskich podczas pobytu we Florencji, bo tam na miejskim parkingu były takie wtyki, a auto stało 3 dni nie ruszane - opis gdzie i o co chodzi w innym wątku [[URL='https://forum.elektrowoz.pl/threads/tesla-model-3-lr-road-trip-pl-at-it-fr-it-ch-de-pl.954/#post-14223']tutaj[/URL]]. Przed następnym sezonem na pewno sprawdzę i dorobię ;) Nawet jak nie da się tego podpiąć pod czerwoną mufę, to można dorobić przejściówkę z niebieskiego na Schuko i ładować (może raczej podtrzymywać) sobie 13A na takim parkingu dołączonym do auta EVSE. Mam nadzieję, że nie muszę o tym wspominać ale z przejściówkami własnej roboty trzeba uważać na deszcz/wodę. Całość powinna się znajdować pod daszkiem i nie na ziemi. Tylko oryginalny kabel jest odporny na warunki atmosferyczne i może dochodzić do auta ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Welcome package - Jakie adaptery w standardzie? Pakiet powitalny
Top