ClassicGOD
Leaf on the wind
Witam,
Do forum dołączyłem już jakiś czas temu ale dopiero teraz czuję się pełnoprawnym członkiem.
Od około pół roku rozglądałem się za pierwszym EV, przejechałem się kilkoma w tym TM3 i BZ4x, przeczytałem chyba całe forum, wszystkie za i przeciw, ale padło ostatecznie na Liścia bo jak się okazało to jednak nie lubię SUVów i chciałem dostać coś jeszcze na wszystkich gwarancjach i za rozsądne pieniądze. A no i całe życie jeżdżę "Japończykami" więc układ wszystkich kontrolek na i wokół kierownicy sprawił że w Leafie czułem się najbardziej komfortowo.
Leaf z grudnia 2022, N-Connecta, 40kWh, demo z salonu z bardzo małym przebiegiem, w środku pachnie jeszcze nowością. Samochód mam od paru dni i jestem mega zadowolony. Cały czas jeżdżę z bananem na ryju. Zrobiłem nim 650km z czego 350km wracając po zakupie z Warszawy na Śląsk i dzięki ABRP podróż była bardzo przyjemna i bez najmniejszego stresu. Resztę "życia" samochód spędzi robiąc maks 100km/dzień (może 150km raz na rok) i ładując się z PV.
Do forum dołączyłem już jakiś czas temu ale dopiero teraz czuję się pełnoprawnym członkiem.
Od około pół roku rozglądałem się za pierwszym EV, przejechałem się kilkoma w tym TM3 i BZ4x, przeczytałem chyba całe forum, wszystkie za i przeciw, ale padło ostatecznie na Liścia bo jak się okazało to jednak nie lubię SUVów i chciałem dostać coś jeszcze na wszystkich gwarancjach i za rozsądne pieniądze. A no i całe życie jeżdżę "Japończykami" więc układ wszystkich kontrolek na i wokół kierownicy sprawił że w Leafie czułem się najbardziej komfortowo.
Leaf z grudnia 2022, N-Connecta, 40kWh, demo z salonu z bardzo małym przebiegiem, w środku pachnie jeszcze nowością. Samochód mam od paru dni i jestem mega zadowolony. Cały czas jeżdżę z bananem na ryju. Zrobiłem nim 650km z czego 350km wracając po zakupie z Warszawy na Śląsk i dzięki ABRP podróż była bardzo przyjemna i bez najmniejszego stresu. Resztę "życia" samochód spędzi robiąc maks 100km/dzień (może 150km raz na rok) i ładując się z PV.