Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Wielkość kół a zużycie energii
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 105302, member: 1241"] [USER=2181]@Sceptyczny entuzjasta[/USER] Ale wcisniecie pedału to nie ilość energii tylko informacja dla układów ile tej energii podać do silnika. Większe zużycie na chill może sie zdarzyć ale nie wynika ono z przyspieszania a hamowania. Z racji tego że na chill mamy wygładzony input to także gdy zdejmiemy nogę później osiaga się maksymalną moc rekuperacji. Osoba przyzwyczajona do jazdy w trybie sport będzie częściej korzystała z hamulcy i mniej energii wróci do baterii bo zdejmując nogę później osiagana będzie maksymalna rekuperacja i będzie trzeba dodatkowo uzyć hamulca. Takie coś zaobserowałem u siebie. To samo jak wyłączamy tempomat, zamiast natychmiast dać pełną rekuperację to żeby nie było szarpnięcia rekuperacja wchodzi stopniowo. Ja najwiecej energii trace właśnie na tym że nie ogarniam że mam tempomat ustawiony na 60 i zwalniam do skrętu i jak osiagne 60 to auto jedzie dalej i musze zahamować Nie zgadzam się ze na chill przyspieszasz bardziej niż chcesz. Na chill jedziesz tak jakby gaz był na gumce i jak wcisniesz za bardzo to nic sie nie dzieje, bo wartość zadana osiągana jest ze sporym opóźnieniem [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Wielkość kół a zużycie energii
Top