BigB00
Posiadacz elektryka
Projekt będzie obejmował zaprojektowanie i zbudowanie specjalnie zaprojektowanego elektrycznego układu napędowego na baterie z możliwością regeneracji mocy podczas jazdy wozidła (wywrotki) w dół. Bateria zostanie zbudowana w zakładzie WAE w Grove, Oxfordshire w Wielkiej Brytanii, a następnie zostanie wysłana do Perth w Australii w celu integracji z 240-tonowym prototypowym wózkiem transportowym w celu przetestowania wydajności w kopalniach Fortescue w Pilbarze w Zachodniej Australii.
Dla porównania. Inne w pełni elektryczne wozidło zbudowane przez Kuhn Schweiz na podstawie modelu Komatsu HB 605 było 110-tonowym pojazdem. Wykorzystywał 700kWh baterię, która ważyła 8 ton. Jednak z uwagi na charakter pracy generowała więcej energii niż zużywała.
insideevs.com
insideevs.com
Dla porównania. Inne w pełni elektryczne wozidło zbudowane przez Kuhn Schweiz na podstawie modelu Komatsu HB 605 było 110-tonowym pojazdem. Wykorzystywał 700kWh baterię, która ważyła 8 ton. Jednak z uwagi na charakter pracy generowała więcej energii niż zużywała.

Commercial Vehicles - Electric Vehicle News and Trends | InsideEVs
Get breaking news, in-depth articles and press releases covering Commercial Vehicles in the EV industry.


eDumper Fact Check Reveals Its Battery Pack Weighs 8 Tons
We have contacted eMining to find the truth about the eDumper and discovered its lithium-ion battery pack weighs 8 tons and found out even more.

Last edited: