Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Wrażenia z jazdy w trasie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="marco_25, post: 106304, member: 1800"] To ja też zdam relację z trasy Kraków-Wenecja-Pula-Split-Kraków. Całość razem z wycieczkami po Chorwacji wyszło 3980 km, średnie zużycie 165W/km ładowanie w trakcie prawie wyłącznie SuC za wyjątkiem Ionity w Zadarze. Całość trasy na autostradach z maksymalną dozwoloną prędkością, w Chorwacji z adaptacją do zachowania lokalsów także średnia trochę wyższa ;) Z uwagi na promocję Tesli w Chorwacji i na Słowenia obłożenie na SuC jest zauważalne jednakże oprócz Otocac (czekanie 3 minuty na podłączenie) nigdzie nie czekałem na podłączenie ale na v2 ładowanie współdzielone niestety się zdarzyło parę razy. także tylko ponad 50 kW :(. Dzięki [USER=956]@rawier[/USER] za info na ładowanie w drodze powrotnej w Laßnitzhöhe, Austria :love: jak to żona powiedziała najładniejszy widok na SuC do tej pory ale dojazd to jakaś tragedia, jednak widok przebija nawet Senj w Chorwacji. Najciekawsze jest to że ponad 200kWh w trakcie wycieczek było darmowe - Pula polecam Kaufland (29kW) i Lidl (17kW) całkowicie za darmo, Split (17kW) to samo, dodatkowo Kastel restauracja przy hotelu Stacja z Tesla Destination Charger (11kW) w cenie dla klientów a kucharz chyba najlepszy w Kastel. W apartamentach ładowanie udostępniane przez właścicieli w Pula nawet z trzech faz jak ktoś ma taką EVSE. Winiety w Czechach za darmo dla EV (instrukcja z forum), [S]dodatkowy tip na autostradzie w okolicach Graz ICE ograniczenie do 100, EV do 130 zawsze miłej na sercu [/S] Edited: niestety nie stosuje się a ja czekam na mandat :( Podróż dużo mniej męcząca niż spalinowym z uwagi na co by nie mówić wymuszone postoje. Auta musiałem się uczyć i przestać się bać dojścia do 2%, także dzięki [USER=890]@Michał[/USER] za rady na forum jak jeździć żeby lądowanie było szybsze i efektywniejsze. Na Ionity używałem roamingu GW, w Polsce ładowarki w Chrzanowi i Oświęcimu z uwagi na prędkość i brak zajętości. Tak jak ktoś już pisał mijaliśmy ciągnące się spalinowe kombiaki które szurały kołami o tylne nadkola a tesla załadowana w cztery walizki, trzy torby oraz 4 osoby nie robiła sobie z tego problemu. Podróż komfortowa, ładowania się nie dłużyły, szczególnie te 3% --> 65% ;) Warto rozważyć planowane postoje na SuC v3 bo jednak jest to zdecydowana różnica, szczególnie Wiedeń, Brno czy Palmanova z super widokiem i fantastyczną infrastrukturą. Rodzina przekonana do podróży BEV i wszystkie obawy zostały rozwiane. Nawet modelem Y RWD zasięg wystarczający żeby taką podróż odbyć bez kombinacji. Jedyny przypadek warty odnotowania jako prawdziwe buractwo przedstawiam ku przestrodze poniżej. [ATTACH type="full" width="958px" alt="1690316027094.png"]12301[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Wrażenia z jazdy w trasie
Top