Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Wrażenia z jazdy w trasie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="eMeM, post: 107719, member: 2206"] No to może podsumujmy: [LIST=1] [*]W przypadku Tesla Supercharger v2, które można rozpoznać m.in. po tym, że mają po 2 wtyczki, oznakowane są w kolejności 1A, 1B, 2A, 2B, itd. podział mocy ładowania jest w obrębie cyfry, czyli np. 150 kW przypada na stanowiska 1A i 1B, kolejne 150 kW na stanowiska 2A i 2B; z tego powodu ładujemy się w miarę możliwości na co drugim stanowisku, [*]Wyjątek od reguły ustawiania SuC występuje w Ciechocinku, gdzie kolejność stanowisk jest 1A, 2A, 1B i 2B; podział mocy jest zgodnie z zasadami według cyfry, dlatego w tej lokalizacji ładujemy się parami obok ładującej się Tesli chcąc zachować 150 kW mocy dla każdego. [*]Na Supercharger v3 lub v4 nie ma dzielenia mocy, więc można ładować się na dowolnym stanowisku. [/LIST] Prośba o potwierdzenie przez doświadczonych kolegów 😅 [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Wrażenia z jazdy w trasie
Top