Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Wrażenia z jazdy w trasie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 89737, member: 274"] Jak lubisz zasuwać to akurat z Y źle wybrałeś, przy wyższych prędkościach tylko M3 LR... Lecąc dynamicznie A2 170-180 (gdzie się da, przeważnie się nie da, ale to samo jest w DE) jest możliwe 300km+ przelecieć, wczoraj zrobiłem 320km po A2 spod Wawy do Uniejowa i gdyby nie to że momentami zasuwałem ponad 200 (będąc najszybszym na A2) i gdybym paru autom odpuścił to bym dojechał z powrotem na własnym prądzie (od 95% SoC) , a tak to musiałem 15% się podładować aby dojechać na 2% do domu. Fajne też jest że mając 2% SoC ciągle byłem w stanie objechać jakieś zwalniające mnie BMW, czuć było że to nie to co przy wyższym SoC ale ciągle wystarczało na ICE :). Auto 50kkm+, wg ABRP degradacja już 6.8%. Moje marzenie to M3 LR+ z baterią jakieś 120kWh i żeby nie był dużo cięższy niż jest (920kg przód 920kg tył - sprawdzałem na wadze przemysłowej) - za to jestem gotowy dopłacić te 40-60tys PLN (bo tyle kosztuje w Tesli chyba bateria 60kWh do M3). To byłby hit sprzedażowy!!! W dodatku mógłby mieć napęd tylko na tył - latając głównie po autostradach nie potrzebuję AWD, a wziąłem taki bo w LR większa bateria. Masę zauszczędzoną na silniku i przekładni +inverter przeznaczyć na baterię. Podsumowując: na trasy Y słabo się sprawdza, M3 jest stabilniejszy, szybszy, ma duuużo mniejsze zużycie, jest lżejszy i cichszy. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Wrażenia z jazdy w trasie
Top