Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Wrażenia z jazdy w trasie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="mm-tesla, post: 93216, member: 1892"] Wróciłem moją TMY z wycieczki Lbn > (Rzeszów, Kraków, Kato, Brno) > Wiedeń > Praga > Szklarska > (Kato, Kraków, Rzeszów) > Lbn, 2090km zrobione, ładowanie tylko na SuC (darmowe) plus hotel, bo w Szklarskiej średnio z czymś innym, ale nie musiałem tam się ładować, dałbym radę dojechać do Wrocławia. Minusy: - Ładowarka Katowice zapchana, musiałem czekać 20min, nie mam pojęcia po co się ludzie ładują po 45+ min... W obie strony. Plus ten transport medyczny... - SuC w Polsce vs Czechy/Austria to przepaść... zwiedziłem południowe SuC'e w PL, to są zazwyczaj dwa słupki, 4 miejsca, zawsze zapchane. Obok zazwyczaj jakiś greenway, czy orlen, więc dla śpieszących się jest gdzie się naładować. Za granicą 8 słupków, zawsze coś wolnego, raz zdarzyło mi się sharować z kimś moc. - SuC w PL mają dziwne lokalizacje... przy hotelach na wygwizdowiu, z dala od zjazdów, na płatnych parkingach itd... tak jakby nikt tego nie miał nigdy używać w trasie - te SuC w Czechach/Austrii są normalnie w centrum (na parkingach publicznych centrum handlowego) lub blisko tras na stacjach benzynowych. Tak jakby te nasze SuCe były sponsorowane przez prywatne hotele itd. Plusy: - komfort jazdy po drogach szybkiego ruchu/autostradach luksus - doszedł mi obciążnik do kierownicy - z nim to ogólnie jest już bajka - zawsze jest się gdzie naładować, planując trasę używałem ABRP - trochę trzeba pogrzebać w ustawieniach, ale wyliczała % baterii wcześniej od Tesli (tz tesla pokazywała np 150km do ładowarki i 35%, a ABRP 32%, sprawdzało się to co przewidywał ABRP) - autopilot (ten najuboższy) w zupełności wystarcza... zbyt dynamicznie jest na autostradach w PL, żeby automatyczna zmiana pasa zadziałała, chyba, że ktoś w nocy podróżuje, ale wtedy można cisnąć lewym non stop. - brak zmęczenia z jazdy - nie wpatrujesz się jak głupi w poprzedzający samochód i nie korygujesz o 1 stopień toru jazdy kierownicą cały czas Ogólnie w porównaniu do spalinówki nic się w mojej trasie nie zmieniło, tylko to, że muszę wybierać "stacje tankowania" bardziej wybiórczo, niż jak w przypadku benzyniaka - co jest pod ręką. I tak stawałem częściej, bo wiecie jak to z kobietami i dziećmi :). Czasem przerwa na Powrót z gór mnie bardzo zdziwił... naładowany do 100% zaczynałem w Szkarskiej, dojazd do Wrocławia na ~90%, samochód ładował się zauważalnie - trasa z górki i skakała bateria z 95-96-97-96-97 itd. Bagażnik - a raczej dwa + to co w podłodze... zabrać można bardzo dużo, 4 walizki "samolotowe" zmieszczą się spokojnie i jeszcze mamy masę dodatkowego miejsca. [ATTACH type="full" alt="1683550415624.jpeg"]10608[/ATTACH][ATTACH type="full" alt="1683550466782.jpeg"]10609[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Wrażenia z jazdy w trasie
Top