Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Baterie / magazyny energii
Tematy ogólne
Wyzwania i lekcje z budowy DIY akumulatora LiFePO4 12,8V z Daly BMS
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zlp, post: 222838, member: 4183"] Wymieniłem kwasiaka trakcyjnego 24V w wózku widłowym który miał tylko ok. 100 cykli na LFP4. 5kWh na 7kWh. Różnica? Ogromna. Wózek na LFP4 działa 3 razy dłużej i nie ma efektu słabnięcia przy niższym napięciu. Kolejną zaletą jest bardzo szybkie ładowanie i doładowywanie w dowolnym czasie bez wydzielania wybuchowego wodoru. Różnica liczby cykli to kosmos 500 do 5000, przy 100 cyklach kwasiaka zrobiłem mu ładowanie regeneracyjne, wyrównałem napięcia w celach i pojemność użytkowa wzrosła 2 krotnie, ale to i tak mało w porównaniu do LFP4. Brak samorozładowania LFP4 i bezobsługowość, przy kwasiaku mam system do uzupełniania wody, w trakcie użytkowania musiałem uzupełnić kilkadziesiąt litrów. Stoi teraz na palecie, co jakiś czas doładowywany, czeka aby go wrzucić z powrotem do wózka w razie kontroli UDT. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Baterie / magazyny energii
Tematy ogólne
Wyzwania i lekcje z budowy DIY akumulatora LiFePO4 12,8V z Daly BMS
Top