Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
CnEVPost informuje, że w rejestrach chińskiego MIIT pojawiła się informacja o Xiaomi SU7 z jednym silnikiem, model BJ7000MBEVR3. Auto waży 2,09 tony, podczas gdy w minionym roku informowano, że wariant z jednym silnikiem będzie ważył 1,98 tony.

Xiaomi SU7 warianty.jpg

No i teraz pytanie: to jest wersja RWD z baterią NCM 101 kWh, czy może właśnie LFP 73,6 kWh? Zanosi się raczej na NCM, bo jest cięższy.

Link tutaj -> https://cnevpost.com/2024/03/13/xiaomi-files-new-variant-su7/
 

Michal

Moderator
Raczej to będzie LFP.
Tesla Model 3 z LFP też jest ~50 kg lżejsza od tej z NMC, pomijając już różnicę w pojemności baterii.
Różnica w pojemności baterii w Tesli 133% (pojemność NMC/LFP), natomiast w SU7 wychodzi 137%, więc podobnie.
 

Łukasz Bigo

Pionier e-mobilności
Członek redakcji
Raczej to będzie LFP.
Tesla Model 3 z LFP też jest ~50 kg lżejsza od tej z NMC, pomijając już różnicę w pojemności baterii.
Różnica w pojemności baterii w Tesli 133% (pojemność NMC/LFP), natomiast w SU7 wychodzi 137%, więc podobnie.

Ale chodzi o to, że jest minimalnie lżejsza, tymczasem nie ma jednego silnika i subwoofera, więc normalnie byłaby cięższa, zatem ten Xiaomi też jest z LFP?
 
Top