Z czego sie przesiadacie do swoich TM3?

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Hej, nie ma jeszcze takiego watku - ciekawi mnie z jakich aut przesiadaja sie uzytkownicy forum do TM3?
I jakie auta braliscie jeszcze realnie pod uwage jako konkurencje do TM3?

Zaczne od siebie - do TM3P przesiadlem sie z BMW F30 330e (PHEV).
Za 2-3 tygodnie przyplynie z Chin TM3 SR+ i zastapi wysluzone BMW F10 530d.

Przed zakupem TM3 testowalem i3, e-trona, Leafa, BMW G20.
Po 5 min jazdy testowej TM3 nie mialem juz watpliwosci czego chce :)
 

Michal

Moderator
Przesiadłem się do TM3LR z Kia Ceed 2015 1.6 benzyna.
Rok wcześniej wypożyczyłem TM3LR w Niemczech od UfoDrive i też po chwili nie miałem wątpliwości. ;)
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
Jak w stopce, Mercedes C200 4Matic w205 2016r
Przed zakupem rozważałem jakeś PHEV i testowałem Peugeota 508 Hybrid. Inną opcją była zakup mniejszego BEV i jakiś duży ICE na trasy. Testowałem, Leafa, iD3 i TM3 SR.
Finalnie wybrałem że będzie tylko BEV z większym zasięgiem > TM3 LR.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Opel Astra V kombi 1.4 150KM 2017 r.. Lubię to auto i muszę przyznać, że jakość wykonania ma lepszą niż Tesla w środku ALE jednak przejechałem się Teslą i wolę ją :D. Astra idzie do żony.
 

Mario W

Zadomawiam się
Jeździłem BMWi3 oraz Mercedesem GLC . I3 nie trzeba opisywać a GLC to świetne auto dużo bardziej udany następca GLK z którym miałem problem w 5 roku eksploatacji . Historycznie miałem to szczęście że kupowałem do tej pory nowe auta : Toyoty (6szt) Lexus(2szt) .
Decyzja o zakupie TM3LR to pochodna posiadania I3 ale nie tylko. Dopiero jak się przejechałem to poczułem różnicę. I dla jasności GLC w wersji jaką posiadam jest świetnie wykonany a jak wsiadłem do TM3 to jakoś nie doznałem szoku co do jakości wykonania. Uwaga nie oglądałem progów i wszystkich tych usterkowych elementów o których piszecie. Poza tym w mojej opinii jeszcze w dalszym ciągu EV=Tesla
 

krzyss

Pionier e-mobilności
CT200h a po drodze na sprobowanie elektryka BMW i3.
Bardzo powaznie zastanawialem sie nad Soul 64kWh bo mial ceny demowek pod 140kzl
Wzialem Tesle ze wzglesu na SuC. Jednak ladowanie 120kW zamiast 60 robi roznice. No i tesla jest “jakas” ma cos w sobie.
 

newbe

Posiadacz elektryka
20210105_162436.jpg

Przesiadłem po 8.5 letniej eksploatacji Hyundai Tucson 2011 2wd, 2.0 benzyna 143 koni z 5-stopniową skrzynią :)
Żeby śmieszniej było - miał LPG, samochód Ukraińskiej produkcji, fabryka Bohdan, Czerkasy. Karoseria produkowana i malowana lokalnie.
PS: cudów ze spawaniem nierównym spasowaniem spawanych paneli było dużo, nie mówiąc już o kompletnym braku pomalowania z wewnątrz błotnika po prawej stronie (przez co na 7 roku awaryjnie trzeba było malować/ratować bo dziura się robiła) i innych cudach na kiju. Tesla jednak lepiej od Ukraińskiej fabryki działa, inaczej bym zasmucił :)
 
Last edited:

Bartosz

Pionier e-mobilności
I dla jasności GLC w wersji jaką posiadam jest świetnie wykonany a jak wsiadłem do TM3 to jakoś nie doznałem szoku co do jakości wykonania. Uwaga nie oglądałem progów i wszystkich tych usterkowych elementów o których piszecie. Poza tym w mojej opinii jeszcze w dalszym ciągu EV=Tesla
Sandy Munro w jednym ze swoich wideo powiedział coś mniej więcej takiego: jak to się dzieje, że wnętrze tego samochodu jest tak dobre, a na zewnątrz widać tyle problemów. Czy facet od wnętrza nie może przyjść do tego, który robi samochód na zewnątrz i pokazać mu jak ma pracować.

Mówił o modelu 2021. Ja się z tym zgadzam. Uważam, że wnętrze tego samochodu jest bardzo dobre, nawet jeśli pojawiają się jakieś niedociągnięcia.

Ps. Przedtem jeździłem Citroenem C5 benzyna 2.0
 

newbe

Posiadacz elektryka
CT200h a po drodze na sprobowanie elektryka BMW i3.
Bardzo powaznie zastanawialem sie nad Soul 64kWh bo mial ceny demowek pod 140kzl
Wzialem Tesle ze wzglesu na SuC. Jednak ladowanie 120kW zamiast 60 robi roznice. No i tesla jest “jakas” ma cos w sobie.
Też na poważnie zastanawiałem się nad KIA eNiro 64 kW, ale coldgate, ładowanie maks 70 kW przy cieplej pogodzie oraz brak sieci szybkiego ładowania, brak OTA, brak infotainmentu, brak frunku, bran sentry mode oraz dashcam, brak Auropilot, brak tego niesamowitego przyspieszenia, brak 4WD, brak wielu innych rzeczy oraz bardzo niewygodne dla mnie fotele w wersji wyposażenia L zdecydowały na korzyść Tesli Model 3 :)
 
Top