Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Z czego sie przesiadacie do swoich TM3?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="newbe, post: 7712, member: 58"] Po-pierwsze - mam LR. Jest bardziej oszczędna niż Performance. Niby trochę ale lepiej. Po-drugie - mam ABRP I korzystam żeby stawać na optymalnych ładowarkach w optymalnym momencie, żeby ładować nie więcej niż potrzeba. Po trzecie - dla latania w pracy gdy płanowana prędkość 150 lub więcej km/h, a po drodze brak SuC czy działających ładowarek chociaż Orlen 70 kW Tesla ani inny samochód elektryczny nie jest ok. Czyli tesla dodaje minimum 15 minut na pętli w 500 km, na 750 km to już 1.5 godziny? Im wolniejsze ładowarki - im gorzej. Ale dla okazyjnych delegacji oraz podróży z rodziną - jest dobrze. Ostatnia trasa do Warszawy i z powrotem: 1. A1->A2 STG-WAW z 1 jednym ładowaniem w Ciechocinku. Kawka, kanapka, sprawdzanie maili (dzień roboczy). 2. W Warszawie stałem na Lotosie niedaleko lotniska i popracowałem zdalnie. Laptop zasilany przez USB-C. Naładowałem się do 89% za 24 zeta. 3. Pod koniec dnia roboczego odebrałem gości: siostrę żony z dwójką dzieci z lotniska, wózek i torby (tylko małe) do bagażnika I wyjazd w kierunku A2-A1. A2 oczywiście zakorkowana bo koszą trawę. Po drodze McDrive na A1 przed Ciechocinkiem i toalety/kawa w Ciechocinku. Na prośbę wsiadać z powrotem do samochodu - zdziwienie że tak szybko i jazda. 735 km w jeden dzień spokojnie zrobiono. Jakby jechałem a nie stałem to nie problem zrobić 1000 km. PS: jak mam delegację to mi przysługuje kilometrówka. A Tesla tu ma przewagę niskiego kosztu podróży, a czas jest drugorzędowy. PS: sprawdziłem trasę Przemyśl - Brno - Przemyśl. To więcej niż 1000 km i jest to wyzwanie dla kierowcy bo może być niebezpiecznie tyle czasu w drodze. Ale jak kontrahent ma 11 kW na miejscu lub gdzieś słupek AC to niema tragedii. MI ABRP liczy 14 min na Orlenie MOP Paszczyna oraz 39 min SuC Katowice Leclerc. Z powrotem po 3 godz. ładowania na 11 kW 18 min SuC olomouc, 25 min SuC Katowice oraz 30 min na Orlenie 50 kW 175 km od Przemyśla. Ja bym pojechał i nagrałbym filmik jak mi poszło. 3 filmiki z wyjazdu do Warszawy I z powrotem w jeden dzień różnymi trasami w robocie. :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Z czego sie przesiadacie do swoich TM3?
Top