Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
FORD
Ford Mustang Mach-E Forum • Mach-E / 4 / X / 4X
Zablokowane automatyczne aktualizacje OTA
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="kdldz, post: 60475, member: 536"] Fajnie wyjaśnili na amerykanskim forum skad sie to bierze: Generalnie auto faktycznie potrafi wziąć ~36A prądu podczas takiej aktualizacji, dobra wiadomość jest taka ze chyba tylko ten 1 moduł (IPMA) trwa 3-4h i jest problematyczny. Uśredniając, 3,5h*36A == 126Ah (akumulator 12V w MME ma 35Ah) Prostowniki, pomijając fakt ze większość ma za mały prąd, są problematyczne bo rzadko kiedy są też w stanie utrzymać stabilne napięcie pod pełnym obciążeniem przez tak długi czas, wiec idealnie nadałby się jakiś stabilizowany zasilacz 12V/40A. Z tego co czytałem to 20A jest ciągle za mało, no bo 3,5h*20A == 70Ah (prostownik) + 35Ah (akumulator) == 103Ah (vs potrzebne 126Ah) To tyle jeśli chodzi o teorie, ciekaw jestem jak poszło [USER=127]@vwir[/USER] w praktyce ;) PS. Jak ktoś ma zalegający akumulator to można wpiąć równolegle razem z mocnym prostownikiem i problem powinien być całkowicie rozwiązany. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
FORD
Ford Mustang Mach-E Forum • Mach-E / 4 / X / 4X
Zablokowane automatyczne aktualizacje OTA
Top