Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Zakup elektryka - wrażenia z poszukiwań, zakupu, i pierwszych tygodni
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="spacerowicz, post: 186509, member: 3463"] Po mniej więcej pół roku z Teslą nauczyłem się używać frunka, nawet bez elektryfikacji. Używam trochę rzadziej niż bagażnika z tyłu głównie ze względu na łatwość otwierania - nie muszę wyciągać telefonu żeby otworzyć. Fakt, że czasami zaoszczedze parę kroków wkładając rzeczy do frunka. 😆 Przez wakacje na konto wpadło parę dłuższych wyjazdów 700km w jedną strone. Zdarzyło mi się skorzystać parę razy z obleganego Ciechocinka. Raz musiałem czekać 5-10 minut na miejsce przy ładowarce, no i korzystać z ograniczonej mocy że względu na zajętość wszystkich stanowisk. W innych miejscach, nawet w Rzeszowie z 4 stanowiskami nie trafiłem na podobny problem. Poza Superchargerami zdarzyło mi się korzystać z Powerdota przy Biedronkach, i z GreenWaya, i z Orlenu. Wybór był dyktowany dostępnością - przykładowo z Powerdota można było skorzystać przy okazji zakupów. Ale były miesiące kiedy ładowałem się wyłącznie w domu. TMY jak zresztą większość elektryków jest wyraźnie wrażliwy na styl jazdy. Górna granica jest bardzo wysoko. Ale samochód jest też bardzo wdzięczny przy delikatnej jeździe. Udało mi się przejechać 285km na 53% zużycia (97% do 44%) a w drugą stronę nawet na 48% (od 59% do 11%), przy temperaturze 11-19 stopni i lekkim wietrze. W obu przypadkach połowa trasy była po lekko zatłoczonej autostradzie. Daje to zasięg 537 do nawet 581km, czyli powyżej książkowego. Ale fakt, normalne zużycie energii jest wyższe i takie wartości są trudne do osiągnięcia na codzień. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Zakup elektryka - wrażenia z poszukiwań, zakupu, i pierwszych tygodni
Top