Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Zakup kontrolowany juz dotyczy też elektryków
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 85215, member: 127"] O widzisz, czyli potrafisz pytać. Tak, większe baterie degradują wolniej. Generalnie baterie degradują z cyklami ładowania. Jesli masz mniejszą baterię to na dany przebieg musisz ją ładować częściej (więcej razy), przez co szybciej degraduje. Pesymistycznie przyjmij że po 1000 cykli dla baterii NMC/NCA (czyli takich, jaki są najczęściej stosowane) pojemność spadnie do 80%. Czyli dla auta o zasięgu 300km mówimy o przebiegu 300tys km. Przy czym jest to pesymistyczne oszacowanie. Leaf od złomnika ma 150tys przebiegu. Realny zasięg nowego leafa 24kWh to ok. 140km. Czyli po 140tys km przebiegu "powinien" mieć już 80% baterii. Tymczasem ten konkretny egzemplarz po 150tys ma 84%. Gdyby był często ładowany na szybkich ładowarkach to pewnie miałby 80%. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Zakup kontrolowany juz dotyczy też elektryków
Top