Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Zakup kontrolowany juz dotyczy też elektryków
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Lupus, post: 85427, member: 1584"] Właśnie nie ma, dlatego w praktyce w samochodach wytrzymają mniej cykli niż w laboratorium. Baterie degradują znacznie szybciej w nieoptymalnych temperaturach. Źródło: [URL]https://sci-hub.se/https://doi.org/10.1016/j.electacta.2018.04.045[/URL] W szczególności strona 337. Na wykresie widać że baterie w 20C wytrzymały po ok 1000 cykli, a pod spodem dopisek: czyli w temperaturze 0C wyszło im ok 10x mniej cykli. Niebieskie kropeczki to baterie w 0C Zielone 20C Czerwone 45C Kształt jest w zależności od głębokości rozładowywania (DOD25 = rozładowywanie o 25%) C1D1 - ładowanie 1C i rozładowanie 1C C1D2 - ładowanie 1C i rozładowanie 2C [ATTACH type="full" alt="1679924077984.png"]9747[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Zakup kontrolowany juz dotyczy też elektryków
Top