Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Zakup kontrolowany juz dotyczy też elektryków
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 85437, member: 89"] Już kilka razy widziałem wykresy z tej pracy ale... no cholera coś mi się nie zgadza.. Wiesz co? Ano to, że: [LIST] [*]mam baterię Panasonic NCA, [*]przejechałem do tej pory w 2 lata i 4 miesiące 57 000 km nie zwracając za bardzo uwagi na warunki [*]parkując w nieocieplanym wolnostojącym garażu - temperatura taka jak na dworze [*]ładując około 30% na DC. [/LIST] To oznacza około 57000 * 250 Wh/km (licząc już z tym co doładowuje rekuperacja przy zwalnianiu) ~ 14 MWh, a to daje jakieś 200 pełnych cykli, zatem według tej publikacji powinienem mieć jakieś ~85-90% SOC, a mam 98% (jak ostatnio sprawdzałem chyba w styczniu)... No nie wiem, co ja robię źle... To samo [USER=359]@ELuk[/USER] tutaj: [URL]https://forum.elektrowoz.pl/threads/tm3lr-zuzycie-energii-akumulator-zasieg.3327/[/URL] Zrobione 40 000 km w dwa lata co też powinno dać już pewnie z 10% utraty pojemności, a jemu też wychodzi 2%. No to ja już nie wiem, jak możemy się z tymi naukowcami zgadać, żeby powtórzyć ich wyniki :P [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Zakup kontrolowany juz dotyczy też elektryków
Top