Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Zakup kontrolowany juz dotyczy też elektryków
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 85499, member: 1241"] Kiedyś uważano że Londyn utonie w gównie bo tak wychodziło z tego jak ilość koni wzrastała dynamicznie. Ludzie nie potrafią sobie poskładać tego wszystkiego ale każdy element układanki się rozwija. Wszystkie duże wady zidentyfikowane w bateriach producenci rozwiązują. Typu chłodzenie i grzanie baterii, unikanie skrajnych SOC. Tesla np nie wpompuje ani jednego Wata do baterii która ma ujemna temperaturę bo to niszczy mocno baterię. Wszystko właśnie wynika z wykresów które tu pokazujecie, a obecne baterie w elektrykach powinny wystarczyć na całe życie auta, jeśli są poprawnie wyprodukowane. Oczywiście jest szansa że jakieś ogniwo jest wadliwe i będzie trzeba je wymienić kiedyś, ale tak jak dziś są zakłady które przewijają silniki tak samo pojawią się takie co będą regenerowaly pakiety podmieniając ogniwa. Polecam modele mainstream bo będzie z tym łatwiej a i na skupie 500kg żelastwa będzie w dużo lepszej cenie niż dziejszy złom, bo wygodniejszy niż przerzucanie setek ton rudy Co do infrastruktury to ja jeszcze pamiętam jak zawiazywały sie komitety żeby założyć telefon na ulicy czy w bloku, co prawda to moi rodzice je tworzyli a nie ja. Dziś światłowód mamy prawie na każdej ulicy w miastach. Kwestia kasy i zapotrzebowania. Nie można oczekiwać że w kraju w którym 3% nowych aut to BEV będzie infrastruktura. Z czasem jak pionierzy co parkują przed blokiem się spikną i pocisna spółdzielnie albo miasto żeby pomogło założyć ładowarki, to i pod blokiem będzie gdzie się ładować. To naprawdę nie jest techniczna trudność żeby przy każdym miejscu na parkingach było 230V i 3,6kW. To tylko kwestia prawna i kto to sfinansuje. Na razie zbyt mało osób jest którym na tym zależy i które chcą się do tego dołożyć. Co do używanych elektryków to troche jak z używanymi telefonami. Jeden ma nową Nokię a drugi korzysta ze starego Sagema, dużego nieporęcznego z dwoma liniami na ekranie z baterią z efektem pamięci. W 2040-2045 jak BEV będzie wchodził pod strzechy to być może na topie będzie Xiaomi na kołach a ludzie nie będą robili problemu ze zamiast przycisków mają tylko dotykowy ekran, ale na razie nadal większość skazana jest na ICE przez portfel, sposób korzystania z auta albo upodobania których nie zaspokaja obecna oferta. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Zakup kontrolowany juz dotyczy też elektryków
Top