Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Zakup Nio - z baterią czy abonament
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="RyszDelKow, post: 172723, member: 4006"] do zibizz1: to, by zysk ze wzrostu sprawności i wydłużenia trwałości akumulatorów szedł również do użytkownika da się wymusić poprzez dopuszczenie konkurencji wśród dostawców akumulatorów do systemu- to może i powinno uczynić państwo które powinno być inicjatorem i koordynatorem systemu. Standaryzować trzebaby jedynie wymiary i sposób podłączenia do pojazdu. Stanowisko wymiany jest droższe ale mogłoby obsłużyć kilkadziesiąt razy więcej pojazdów w czasie potrzebnym do ładowania pojedynczego. To że w obecnych osobówkach nie ma miejsca pod siedzeniami nie ma znaczenia gdyż do użytku miejskiego i tak należy budować nowe auta. -- Szuflada wysuwana w tył jest owszem nieco skomplikowana ale to "problem" rozwiązywalny już w wieku 19, a stosowanie ultrakrótkich pojazdów w miastach już jest bardzo potrzebne a będzie koniecznością. Co do czasu wymiany to nie widzę technicznych przeszkód aby miało się to odbywać jak na filmie. do vwir : to, że obecnie baterie gdzieś tam leżą czekając wynika z małej rotacji wynikłej z niepopularności systemu i ogólnie napedu elektrycznego. SCT wymuszą większą popularność. Renault ZOE miała ułomny system w porównaniu do tego co pokazałem bo pogrubiał podłogę , był skomplikowańszy i wolniejszy Przy standaryzacji baterii nie byłoby problemu niesprzedawalności używanych aut, choćby dlatego że każdy kupujący łatwo dobrałby se baterie o takich parametrach i cenie jaka by mu odpowiadała więc nie ponosiłby ryzyka do piotrpo Właściciel wypożyczający baterię nie musiałby ponosić nadmiernego ryzyka uszkodzenia przez użytkownika, gdyż wszelkie parametry wpływające na to zużycie ( moce ładowania, rozładowania, długie okresy bezczynności, przegrzania, przechłodzenia itp ) mogłyby być mierzone i zapisane we wbudowanym w baterię komputerze i być uwzględniane w opłacie, tak wiec możnaby najmocniej obciążyć najszkodliwszych użytkowników ulżając tym którzy korzystaliby delikatnie . To miałoby też dodatkową zaletę w postaci motywowania do spokojnej jazdy i energooszczedności. do Grzesiek : czy ogniwa są już tak tanie że nie istnieje problem ich kosztów ??? a poza tym , drugim całkiem osobnym problemem jest konieczność eliminacji postojów w miastach i to póki co przesądza o konieczności eliminacji ładowania postojowego [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Zakup Nio - z baterią czy abonament
Top