Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Zakup Nio - z baterią czy abonament
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 172725, member: 1241"] [USER=127]@vwir[/USER] Akurat nie trzeba dużo więcej bo jeśli jest 100 ładowań w roku po 60kWh =6MWh rocznie i każde ładowanie po 2h(0.5C), to wychodzi że bateria spędza 2,28% w roku poza autem, czyli 5% esktra baterii załatwiłoby zupełnie temat, ale i tak wymiana upadnie, to jest ~400kg a nie jak w elektronarzedziach 2 ruchy ręką i pracujemy dalej. [USER=4006]@RyszDelKow[/USER] Akurat w tym wypadku koszt standaryzacji akumulatorów nie sprawdziłby się. Ogniwa tak, moduły też może. Ale pakiety nie da rady. Za dużo wad które przewyższają zalety ze standaryzacji Co do eliminacji postojów w miastach, ok. Ale ruch nie jest stały przez całą dobę i gdzieś te auta muszą stać przez noc, wiec mogą sie wtedy ładować. Najnowsze prezentacje (Rimac) o autonomicznych taksówkach przewidują ze auto ma byc wstanie poruszać się 14h po mieście a potem zjeżdza na obsługę (sprzątanie+ładowanie). Nie ma aut które pracują 24h/ dobę, tylko ekspresowy transport towarów. Prędzej doczekamy się rozpowszechnienia wymiany w ciężarówkach niż w osobówkach [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Zakup Nio - z baterią czy abonament
Top