Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Zakup Nio - z baterią czy abonament
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="RyszDelKow, post: 172891, member: 4006"] Widzę że trzeba wyjaśnić założenie początkowe do całego systemu[I] ( zarówno samej wymiany baterii jak i ogólnie polityki transportowej )[/I], które mi wydawało sie oczywiste. Jest ono takie że należy skoncentrować się na podstawowych potrzebach obywateli, a są nim codzienne przemieszczania, miejskie i podmiejskie, pojazdami ekonomicznymi o parametrach minimum, zarówno prywatnymi jak i, stanowiącymi niezbędne uzupełnienie zbiorkomu, taksówkami i carsharingami. Celowość działania stacyj wymiany akumulatorów dokonuję zatem tylko z punktu widzenia użytkowników takich pojazdów a nie tych którzy jeżdżą daleko, czy też patologicznych osobników którzy "muszą" zapier..ć wielkimi i mocnymi furami. Bazując na tym Słusznym Założeniu odpowiadam: do vwir gdy będzie więcej aut w systemie to będzie też więcej baterii w stacjach wymiany ale nie leżących bezczynnie ino ładujących się. Ładować mogą się całą dobę. ---- Bateria w podłodze pogrubia ją a to jest nieakceptowalne w autach miejskich---- Rozwiązanie we Fluence jest analogiczne jak w NIO i z tych samych powodów wadliwe. Na marginesie : przegrzewania wynikły zapewne z tego że to auto do jazdy pozamiejskiej wiec moce pobierane z baterii były zapewne kilka razy większe niż w aucie miejskim. Co do własności jezdnych to przy ruchu uspokojonym, zwłaszcza strefach 30 takie przesuniecie w tył środka masy nie jest szczególnym problemem. Auta typu Mercedes EQS to luksusowe zabaweczki czyli zgodnie z powyższym założeniem nie należą do tematu. Zróżnicowanie natężeń ruchu miedzy wakacjami a niewakacjami wcale nie musiałoby być takie jak piszesz. Zależy to od decyzji władz miast które mogą i powinny utrudnić pchanie się autami niemiejskimi do centrów i korzystanie z transportu miejskiego- czyli m.in. miejskiej floty taksówek korzystających z systemu wymiany do zibizz1 jakież to "wady" uniemożliwiają upchanie akumulatorów w pudełku o ustandaryzowanych wymiarach i uczestnictwo w systemie ?..... a nawet jeżeli jakiemuś producentowi się tak wydaje to jego problem. Znaleźliby się inni chętni Zmienność ruchu w ciągu doby owszem może być wykorzystana do okresowego-nocnego dopuszczenia korzystania z ładowarek przypostojowych[I] ( w miejscach które za dnia powinny służyć jako przystanki taksówkowe lub typu kiss & ride ) [/I]ale nie jest argumentem za zaniechaniem potrzebnych za dnia stacji wymiany. Na marginesie : Rimac to też luksusowa zabaweczka , nie nadająca się do roli taksówki miejskiej , zwłaszcza masowo używanej wiec te ich "prognozy" są bezwartościowe Nocny transport towarów też jest argumentem za działaniami systemu wymiany gdyż w pokazanej wersji mógłby służyć on minidostawczakom miejskim. do TomRS : problemy z "decyzją o przyłączu" to 3ciorzędna sprawka urzędnicza do rozwiązania prostą decyzją urzędniczą wiec nie stanowi tu argumentu. Moc , przy rozłożeniu dawki energii na całą dobę na pewno będzie niższa niż przy obsłudze tych samych aut gdyby miały się ładować stanowiskowo ..a dopóki nie ma masowo dostępnych baterii ładujący się (nieszkodliwie dla samej siebie ) poniżej minuty i sieci zdolnej to wytrzymać proszę nie powtarzać dezinformacji że czas wymiany takiej baterii jest faktycznie niewiele krótszy od czasu ładowania baterii" [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Zakup Nio - z baterią czy abonament
Top