Tutaj mamy dodatkowy czynnik- tj nowa (z 2024) po dofinansowanie za 150tys z naprawde dobrym wyposażeniem. (Ilość nowych na chwilę obecną pezy tym popycie prawie nieograniczona)Z takim wyposażeniem i przebiegiem wygląda na rozsądną cenę, jak ktoś lubi SUV-o crossovery to kupi. Ja na początku wystawiłbym wyższą cenę, to odsieje tych którzy tylko marudzą...
Dzisiaj się wczytałem w wyposażenie wersji za 153 tys (183 -30 doplata) i faktycznie nic więcej nie potrzebowałbym a nawet 20 calowe koła uznaje in minus. Czy myślicie ze to przypadek ze Tesla 3 SR ma identyczna cenę?[Tutaj mamy dodatkowy czynnik- tj nowa (z 2024) po dofinansowanie za 150tys z naprawde dobrym wyposażeniem. (Ilość nowych na chwilę obecną pezy tym popycie prawie nieograniczona)
Więc z mojego punktu widzenia
- w wyposażeniu wersji plus nic mi nie brakuje
- 10% dopłaty do nowego/ przebiegu 0, dłuższej gwarancji itp
- bardzo prawdopodny ruch ceny w dół nowego bo wchodzi wersja polift
- jedyny minus to ze na dopłaty trzeba poczekać
Chyba czytamy coś innego. EV 6 z 2024 wersja plus z pakietem fun lakier metalic do wyboru kosztuje 183 tys minus doplata I ma 4 pierwsze akapitySprawdziłem na szybko wersję za 154500zl to czym się różnią to:
-podgrzewana tylna kanapa
-elektryczna klapa bagaznika
-automatyczne wysuwane klamki i keyless drzwi
-led matrixy
-kierunki dynamiczne
-wyswietlacz headup
-wentylowane fotele
-audio meridian pakiet
Według mnie to znaczące różnice ale wiadomo każdy inaczej do tego podejdzie.
A ja o tej.Pisałem o tej wersjiView attachment 25695
No to z wersja FUN jest jeszce gorzej, bo nie ma przede wszystkim kluczowych systemow bezpieczenstwa, ktore w ev6 dzialaja super, wiec lepiej dolozyc te troche ponad 10tys (juz po obnizkach) do wersji z pelnym wyposazeniem, w tej masz jeszcze hak z aso, ktory kosztuje 5-6tys.A ja o tej.