Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Zasięg TM3HL zimą - coś jednak nie pykło
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="lvlthn, post: 139003, member: 1429"] Bronku, ale w naszym świecie liczy się nie mierzenie co gdzie kto ma więcej, tylko realne zużycie. Tak trudno zrobić wiarygodne, realne zużycie w określonych warunkach: zużycie energii 5-20*C sucho/mokro: -przy trybie miejskim do 60kmh średniej -tryb trasa szybkiego ruchu 100-120kmh -autostrada 140kmh zużycie energii 0 do -20*C sucho/mokro: -przy trybie miejskim do 60kmh średniej -tryb trasa szybkiego ruchu 100-120kmh -autostrada 140kmh Dodatkowo, zasięg z przyczepą np. 500kg. W bev takie porównanie ma bardzo duże znaczenie. To że auto ma np. 500 WLTP absolutnie nie znaczy nic. Nawet ciężko porównać dwa auta. Jedno z WLTP 450 ale niskim oporem powietrza i dobrym zarządzaniem energią przejedzie przy -30*C 300km Drugi z WLTP 600km ale dużym oporem powietrza i średnim zarządzaniem energii nie przejedzie nawet 150km. przy -20*C Przy BEV liczy się nie tylko zasięg(WLTP), ale wydajność całego układu bateryjno-napędowego, opory aero i toczenia, termika wnętrza, termika wszystkich układów oraz sprawność konwersji energii. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Zasięg TM3HL zimą - coś jednak nie pykło
Top