Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Zasięg TM3HL zimą - coś jednak nie pykło
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Przemmo, post: 139174, member: 2859"] Zgadzam się z Bronkiem, u mnie w domu ICE pali od 6 do 9 litrów, zależy kto akurat jeździ i jak bardzo się spieszy. W EV dochodzi jeszcze temperatura wnętrza, ja jeżdżę przy 18-19 a moja luba przy 23-25, jak to niby porównać? Ja dużo hamuję silnikiem, większość ludzi których znam to raczej hamulec. Ale jak to odnieść do rekuperacji, przy jakiej temperaturze? Miasto też miastu nie równe. Płaska Łódź a Kraków czy Wrocław to zupełnie inne warunki. Widzę pewne rozwiązanie... Testy powinien robić nie Bjorn ale... STIG! Ten sam profesjonalny kierowca, ten sam styl jazdy, ten sam tor. Tylko najlepiej w hali, żeby wykluczyć wpływ wiatru i zmiany temperatury 😉 Ocenę trzeba sobie jednak samemu zbudować, na podstawie wyników rzeczywistych użytkowników w różnych sytuacjach. Z ICE jest dokładnie tak samo. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Zasięg TM3HL zimą - coś jednak nie pykło
Top