Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Zasięg TM3HL zimą - coś jednak nie pykło
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Pepek, post: 140492, member: 1922"] Tak, to fakt, że ta zakładka Postój pokazuje w %, a nie w kWh, to minus trochę. Dodatkowo (przynajmniej z tego co ja rozumiem) zakładka Postój nie liczy chyba nic w czasie gdy jesteś podłączony do ładowarki w domu - wtedy takie ranne podgrzanie kabiny (i baterii) idzie z kabla, a nie z baterii (chyba, że masz podłączone do zwykłej cegły, a intensywnie odszraniasz - to zużywa też baterię, bo potrzebuje więcej mocy niż jest w stanie zwykłe gniazdko 1f dostarczyć). Co do grzania baterii zimą samoczynnie - nie miałem okazji na o trafić, mimo że auto stało 2 doby z rzędu, gdy w nocy było -19. Największym zużyciem energii na postoju jest tryb wartownika, więc jak go nie potrzebujemy to warto go wyłączać (jeśli chcemy oszczędzać prąd z baterii). Co do ściągnięcia śniegu czy oblodzenia - zwykle 5 minut wystarczy, żeby albo sam spłynął, albo dał się łatwo zgarnąć miotełką - raz tylko miałem sytuację, że w dzień było słonecznie, topiło śnieg, a w nocy przyszło nagle -10 i auto zamieniło się w lodową skorupę - odszranianie (czyli grzanie na maxa) chodziło 15 minut a i tak musiałem ręcznie lód zdejmować z auta - ale odchodził lekko i całymi płatami. :) Dodatkowe info - trzeba uważać też na zaplanowany wyjazd w aplikacji, bo zimą stojąc na dworze auto potrafi zacząć mega wcześnie grzać baterię (z lekką mocą), ale się już budzi i pomalutku zużywa energię - o ile dobrze pamiętam, to ktoś pokazywał przykład, że miał ustawiony zaplanowany wyjazd na 6:45 rano i auto mu o 2:00 (albo to była 3:00) już się budziło i pomalutku zaczynało grzać baterię. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Zasięg TM3HL zimą - coś jednak nie pykło
Top