ZASIĘGI MY LR po roku

ducarider

Posiadacz elektryka
Mała analiza i już znana przyczyna. Aktualizacja 2024.2.6
ma niby dokładniej przewidywać zasięgi.
kolejny dowód, że te wszystkie szacowania baterii z Teslamate czy innych źródeł są o kant d potłuc. U mnie dokładnie po tej aktualizacji degradacja z 0,8% wskoczyła na 4
 

STMS

Pionier e-mobilności
Mała analiza i już znana przyczyna. Aktualizacja 2024.2.6
ma niby dokładniej przewidywać zasięgi.
kolejny dowód, że te wszystkie szacowania baterii z Teslamate czy innych źródeł są o kant d potłuc. U mnie dokładnie po tej aktualizacji degradacja z 0,8% wskoczyła na 4

ale np. takie TESSIE nie robi nic innego niż tylko czyta zasięg po zakończeniu ładowania, wg % liczy ile to będzie przy 100 % i tak pokazuje degradację - samemu nic nie analizuje

po prostu czyta to z samochodu i estymuje przy 100 % ilość km a dalej degradację wg pierwotnie założonych kWh i km
 

ducarider

Posiadacz elektryka
ale np. takie TESSIE nie robi nic innego niż tylko czyta zasięg po zakończeniu ładowania, wg % liczy ile to będzie przy 100 % i tak pokazuje degradację - samemu nic nie analizuje

po prostu czyta to z samochodu i estymuje przy 100 % ilość km a dalej degradację wg pierwotnie założonych kWh i km
Dokładnie tak. Zasięg spadł po aktualizacji. Myślałem, że to chociaż mierzy ilość naładowanej energii vs procent naładowania
 
Top