Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Zimowa wycieczka do Szyczyrku Enyaqiem, bardzo czasochłonna
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Robur82, post: 219293, member: 1333"] Normalnie spaliniakiem do Szczyrku z centralnej PL 340km (mamy 15km do zjazdu A2 Łyszkowice) , wyjeżdżamy przed 5h i 7.40 jesteśmy pod Koleją Gondolową COS. Wczoraj miałem głupi pomysł, pojechać skodą, kilometrówm pod dotację w tym aucie na styk i feryjna promocja na orlenie.. 4.30 wyjazd, auto doładowało się do tego czasu do 97%. Towarzystwo zirytowane 120km/h na autostradzie, pewnie dojedziemy do jakiegoś orlena gdzieś w okolice Tych, doładujemy 100kw w 10min i lecimy dalej. Po drodze niestety założenie troszkę rozjechały się, temp -2 -5, pompa ciepła chyba nie wyrabia bo zimno w aucie, W navi ustawiony Szczyrk, przy 120km/h może jakimś cudem wystarczy, bo chyba na starcie pokazywało to zasięg 370km. W okolicach Pyrzowic przed zjazdem na S1, patrzę na blaty skody a tam zasięg 35km i jakiś mały procent baterii, zużycie ponad 27kwh, po zjeździe na S1 na tempomacie 100km, a przez chwilę nawet 90km, do znalezonego orlena w Katowicach Rozdzieńskiego 194, pokazuje 30km, a zasięg już 27km. Po zmniejszeniu prędkości do 90km/h zasięg w aucie przekroczył odległość którą navi pokazuje do stacji. Dojechalismy na 2%, po drodze grube czerwone światło, bałem się wyhamować, żeby nie tracić energii na rozpędzanie. Po podłączeniu się do kabla dc100, wystartowało bezproblemowo, ale z zawrotną mocą 64kw, myślę że to auto nie grzeje baterii i tu jest problem. Miało być do 35%, ale kawa burger,toaleta, jak już wjedziesz na stacje, zeszło łącznie 25min na kablu + czas operacyjny i 40% w baterii. Skoro mamy nadwyżkę energii, to Yanosik odpalony i but gdzie tylko dalo się, miejscami i 150km, ale o tej goddzinie już ruch duży i sporadycznie szło przycisnąć. Dojazd do celu 8%, 8.20 chyba, elocity pod wyciągiem na Skrzyczne w hotelu Meta, ac 2,25zł kwh. i 2h czasu na odjazd po naładowaniu. Wiec odrazu próbnie podłączone - ładuje, odłączone pobrało 1zł, żeby czas nie leciał i nie zjeżdżać czasem specjalnie z góry odstawiać auto, założenie -naładuje się w czasie jazdy na nartach. 15min przebrani. Auto ponownie podłączone i na stok, 40min opóźnienia, zachciało co się chłopie jechać ev, zrywasz się w nocy 0 3.30 z wyra po to żeby na bramkach odbić się dopiero 8.40. cdn.... [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Zimowa wycieczka do Szyczyrku Enyaqiem, bardzo czasochłonna
Top