Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Zimowa wycieczka do Szyczyrku Enyaqiem, bardzo czasochłonna
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="John, post: 221223, member: 4954"] [USER=1333]@Robur82[/USER] Bardzo fajny opis wycieczki! Mam pytanie jeśli chodzi o planowanie trasy i zużycie. Czy większe zużycie wynika z boxa na dachu wypełnionego nartami czy tylko z temperatury? Planowałeś trasę z użyciem ABRP? Jestem jeszcze przed zakupem elektryka i zastawiam się patrząc na różne trasy, które robię(także zimą na narty) jakby wyglądały upatrzonym modelem. Patrząc na tę trasę dla Twojego samochodu pokazuje: [URL]https://abetterrouteplanner.com/?plan_uuid=acad0a71-5051-4e9d-a58c-85ffb8f78bae[/URL] 3h jazdy, 20min ładowanie ale jeszcze przed Katowicami - Greenway Dobieszowice Zachód, 20-40%. Tylko jak rozumiem ABRP zakłada max prędkość dozwoloną, czyli 140kmh/h, widzę że referencyjne zużycie 18,7kwh/100km, to znacznie się mija z Twoimi doświadczeniami. Wg ustawień planu, ABRP uwzględnia pogodę sezonową - no ale teraz zwątpiłem jak bardzo mogę tym trasom ufać albo co zmienić w ustawieniach by to było miarodajne? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Na każdy temat
Zimowa wycieczka do Szyczyrku Enyaqiem, bardzo czasochłonna
Top