Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Zimowy wyjazd do Madonny Y LR (2837km).
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="viallos, post: 140172, member: 531"] Już miałem nie dyskutować w kwestii szybkości przejazdów Diesel vs ICE, bo już na dokładnych wykresach Garmina to pokazałem ... ale nie mogę się powstrzymać ;-) [USER=1333]@Robur82[/USER] powiem tak ..... cieniutko jak na dieselka- szybciej jeżdżę elektrykiem. [USER=1062]@KrzysztofFly[/USER] chyba jednak nie bardzo robisz 'fly' samochodem jak patrzę na te czasy ;-) Trzeba było brać elektryka i wyszłoby tak samo czasowo a sporo taniej ;-) Samochód: Tesla YLR + boost Trasa: Jochberg, Kitzbüheler, Austria - okolice Warszawy, Polska - 1049km Czas: 12:45 - 23:58 - 11h 15min Czyli jechałem ekstra 150km w ekstra 1h 15min czyli twoim tempem ICE. Wyjazd z hotelu 82% naładowane przez hotel gratis - dojazd do domu na 5%. Wykwaterowanie z hotelu powinno być o g.12 ale zjechałem z nart o 12:05 .. szybki prysznic , spakowanie resztek , zejście na dół , wykwaterowanie i spakowanie walizek do samochodu spowodowało wyjazd około 12:45. Przyjechałem do Warszawy chwilę przed północą ... co mogę potwierdzić historią z karty kredytowej na myjce przed domem gdzie data jeszcze 28.01. [ATTACH alt="Karta kredytowa.jpg"]15930[/ATTACH] Po drodze następujące ładowania (używam SuC bez autoryzacji albo kartę GW + roaming Ionity więc mam wykaz z GW - super dokładny który wklejam poniżej i dopisałem do niego dane z faktur z SuC: [ATTACH type="full" alt="1706962848695.png"]15931[/ATTACH] Żeby nie było że ściemniam to jeszcze wklejam screena z Portalu GW i z konta Tesli które uwierzytelniają to co w XLS [ATTACH type="full" alt="1706962978775.png"]15932[/ATTACH] [ATTACH type="full" alt="1706963045864.png"]15933[/ATTACH] I przestańcie już mi pisać o tym jak to na narty w Alpy trzeba ICE jeździć bo się elektryk nie nadaje. Ktoś jeszcze pisał coś o kosztach że mu diesel 10l spalił .. czyli na 1000km po minimum 7PLN a w Austrii raczej bliżej/ponad 8PLN za litr to wychodzi minimum 700PLN .. - elektryk niby taki drogi i na najdroższych stacjach (Ionity) się ładował i wyszło 500PLN. Chyba obaliłem wszystkie mity .. ktoś coś jeszcze? PS. zobaczcie średnie moce ładowania .. to ostatnie Ionity przeciągnąłem niepotrzebnie po poszedłem na kawę a w tym Radmosku to kawał drogi i dlatego wyszło poniżej 100kW .. ale było zdecydowanie więcej gdybym się trochę wcześniej odpiął. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Zimowy wyjazd do Madonny Y LR (2837km).
Top