Rollie Williams!!!! 
Skarga zawiera kilka konkretnych reklam, które sprawiają, że Toyota wydaje się liderem w dziedzinie pojazdów elektrycznych, choć tak nie jest. Obejmują one:
- Obrazy hybrydy porażonej piorunem, mimo że konwencjonalne hybrydy całą energię czerpią z benzyny.
- Zdjęcia hybrydy napędzanej benzyną jadącej obok paneli słonecznych (które nie mogą jej ładować) obok słów „neutralny pod względem emisji dwutlenku węgla” (co nie jest)
- Używanie słowa „zasięg” do opisania, jak daleko może przejechać hybryda na zbiorniku paliwa, zamiast mpg, jak robią to praktycznie wszystkie reklamy samochodów spalinowych.
- Kampania „For each their own electric”, obejmująca kilka pojazdów napędzanych wyłącznie paliwem.
- I klasyczne kłamstwo o „samoładującej się hybrydzie”, które spowodowało zakaz reklam Toyoty w Norwegii.
Przy Beyond Zero myślałem, że wyjedzie z Mirai.