Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 238490, member: 1241"] [USER=1062]@KrzysztofFly[/USER] Mam podobne odczucia z telefonem. Moj ma do 125W, nie ma jeszcze roku a już odczuwam że dużo częściej musze go podładować w ciagu dnia np indukcją w aucie albo właśnie ta ładowarka 125W wieczorem mimo ze ma zabezpieczenie i ładuje do 80% w nocy słabsza ładowarka 30W a w dzień nie dopuszczam zeby spadł poniżej 10%. Tylko intensywność używania baterii w telefonie to tak jakby auto robiło ~100tys km rocznie. Słupki obsługują 1000V ale szafy podaja do nich max 500V. No i między soba dziela sie energia w formie DC 880-1000V. Szafy do obecnych v3 i v4 sa takie same, dopiero w zeszłym roku pokazano nowe szafy v4 ktore obsługują 1000V, 500kW i 1.2MW dla Semi [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
Top