Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 238525, member: 1241"] Dla ogniwa w pakiecie nie robi różnicy bo ogniwo nie wie w jakim jest pakiecie ale dla kabli i złączy ktorymi płynie energia juz ma znaczenie bo im wieksze napięcie tym cieńszy kabel potrzebny aby przesłać taką sama moc. Ale właśnie wczoraj był news o 1000A [URL unfurl="true"]https://elektrowoz.pl/ladowarki/phoenix-contact-ma-wtyk-ccs2-obslugujacy-1-000-a-czyli-nawet-1-000-kw-ciezarowki-ale-skorzystaja-tez-osobowe/[/URL] [LIST] [*]Prąd ładowania DC z aktywnym chłodzeniem: 1000 A w trybie Boost Mode, 800 A w trybie ciągłym [*]Prąd ładowania DC z pasywnym chłodzeniem: 800 A w trybie Boost Mode, 600 A w trybie ciągłym Tesla X z pakietem 407V mogłaby wziąć przez taki kabel ~350kW a EV9 z 550V aż 475kW przy 10% SoC tylko jeszcze port w aucie i przewód do pakietu musi wytrzymać te 1000A i auto oraz ładowarka musza sie zgodzić na taki prąd. [/LIST] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
Top