Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kierowca23, post: 238960, member: 3789"] Jedni liczą pojemność pakietów w kWh, a drudzy myślą o Ah, i chyba stąd te nieporozumienia :) Architektura 800V wygląda idealnie dla dużych samochodów (Cybertruck ?) gdzie można spokojnie włożyć 2x więcej ogniw (takich samych, a nie połowę mniejszych) połączonych w szereg, bo przestrzeń na to pozwala. Wtedy uzyskają 2x większą moc ładowania przy takim samym prądzie w złączu CCS2 (200 A?) No i 2x większą moc do silników, bez podwajania prądu w instalacji. Albo przy zastosowaniu jakiejś nowszej generacji ogniw, które dopuszczą 2x większy prąd ładowania (przy tych samych gabarytach), ale to chyba dopiero nadchodzi ... ? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
Top