Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 239031, member: 1241"] Bo baterie kiedyś nie służyły do wykonywania pracy tylko do tego aby urządzenia tylko działały, były prymitywne i nie kompensowały zmieniającego się napięcia. Elektronika np wymaga jakiegoś zakresu napięcia i zużywa określony prąd. Im większe napięcie podamy tym bardziej sie grzeje Jesli silniczek np bral 500mA to łatwo policzyć na ile starczy bateria której pojemność jest w Ah. Przy pełnej baterii mial więcej mocy a przy pustej mniej Dopiero gdy pojawily się układy które kontrolowały napięcie dostarczane do urządzeń i prąd (falownik w samochodzie) pojemność w Wh/kWh zaczęła miec wiecej sensu [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
Top