Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 239155, member: 1241"] Ogólnie zgodność parametrów ładowania to też moze być temat rzeka. Jest jeszcze maksymalna moc ładowarki. Bo co z tego że ładowarka ma 200-1000V czyli 800V jeśli ma tylko 180kW i max 300A. Podjeżdżam ze swoim dość rozładowanym pakietem który ma np 350V i ładowanie startuje od 105kW=350x300. Kia ev9 wystartowalaby z takim SoC od ~140kW a kia ev6 175kW Za to na SuC dostałbym dla swojego 350V nawet 700A+ i wskoczył na 250kW To też interesujące dla takiego użytkownika EV9 ktory nie jest dobrze w temacie. Podjeżdża autem "800v" które reklamuje 216kW peak na ładowarkę "800v" która ma 180kW i ładuje się z prędkością 140-160kW. Moc rośnie w trakcie ładowania wiec po takiej sesji moze dojść do wniosku ze moze niedogrzania bateria:) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Inne modele i pozostałe pytania
Zrozumieć 800V: "Tesla, niestety, stoi w miejscu, jeżeli chodzi o innowacje", "nie ma 800V", "wolno się ładuje"
Top